Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעת אירוסין עדינה 1 קראט קלאסית כולל שיבוץ בצדדים

טבעות אירוסין משובצות יהלום גדול

אפולו תכשיטי יהלומים

את כל התכשיטים באתר ניתן להזמין בהתאמה אישית מלאה לבקשתך, בין אם זה סוג הזהב, גודל היהלומים או העיצוב.

איזו טבעת אירוסין אתם מחפשים?” after_title=”אצלנו בתכשיטי אפולו יהלומים, תמצאו מגוון רחב של טבעות אירוסין בשלל צורות, צבעים ומחירים. לא מצאתם את מה שחיפשתם? לא נורא, צרו קשר ונתאים עבורכם טבעת אירוסין בהתאמה אישית מלאה!”

אימייל: info@apollodiamonds.co.il

לא מצאתם את מה שחיפשתם?
לא הכל מופיע באתר, צרו קשר!

הצוות שלנו עומד לרשותכם.

טיפ: כך תגרמי ליהלום טבעת אירוסין להיראות גדול יותר

נשים רבות חולמות על יהלום גדול – זאת אומרת, עד שהן רואות את תווית המחיר. יהלומים גדולים יכולים להיות מאוד יקרים, מה שמקשה על אחדות לרכוש את משקל הקראט שאותו הן רוצות תוך דבקות בתקציב. למרבה המזל, ישנם כמה תכסיסים שבהם ניתן להשתמש בכדי לגרום ליהלום צנוע להיראות גדול יותר. אם את רוצה לקבל את יהלום החלומות שלך, אך לא רוצה להתרושש, השתמשי בעצות האלה כדי לגרום ליהלום שלך להיראות גדול יותר:

תבחרי בשיבוץ הנכון

אם את רוצה לגרום ליהלום שלך להיראות גדול יותר מכפי שהוא במציאות, שימי לב לשיבוץ שאותו את בוחרת. שיבוצי הילה, שמאופיינים ביהלומים זעירים אשר מקיפים את היהלום המרכזי, יכולים לגרום לאבן המרכזית להיראות גדולה בהרבה. בנוסף, שיבוצי הילה מאוד אופנתיים כיום, לכן את לא תצטרכי להתפשר על אופנתיות עם המראה הזה.

שיבוץ של יהלום בכל אחד מצדי היהלום המרכזי הוא דרך נוספת לגרום ליהלום שלך להיראות גדול יותר. על ידי שימוש ביהלומים שהם הרבה יותר קטנים מהאבן המרכזית, האבן המרכזית תיראה גדולה יותר בשל הניגודיות. אל תשתמשי ביהלומים צדדיים גדולים, מאחר שזה ייצור את האפקט ההפוך.

טבעת אירוסין עיטור 3 עלים משובצים מכל צדשלבי אותו עם מתכת לבנה

האם אי פעם שמת לב לכך שחדר קטן וצפוף נראה הרבה יותר גדול אם מוסיפים לו מראה? אותו הדבר נכון לגבי תכשיטי יהלומים. שלבי את היהלום הקטן שלך עם מתכת לבנה והיהלום מיד ייראה הרבה יותר גדול. זאת הודות לכך שהאבן משתקפת קלות במתכת הלבנה הנוצצת, מה שגורם ליהלום להיראות גדול יותר.

הן זהב לבן והן פלטינה יעזרו לך להשיג את האפקט, אך זהב לבן הוא הבחירה הטובה ביותר מאחר שהוא מספק השתקפות רבה יותר מזו של פלטינה.

את אוהבת מתכת צהובה מסורתית? נסי להשתמש בטבעת עם שתי מתכות, רצועה מזהב צהוב אך שיבוץ מזהב לבן כדי ליצור את אותו אפקט ההגדלה מבלי להתפשר על טעמך המסורתי.

תבחרי את צורת היהלום הנכונה

יהלומים עגולים הם מאוד אופנתיים כיום הודות לניצוץ של הצורה. יהלום עגול ינצנץ מקצו השני של החדר, אך הוא לא יגרום ליהלום שלך להיראות גדול יותר. אם את רוצה להעניק מראה גדול יותר ליהלום שלך, תבחרי באחת מהצורות המוארכות הבאות:

  • מרקיז
  • אמרלד
  • אובל
  • אגס

יהלום מוארך יכסה שטח רב יותר על אוזנך, אצבעך, מפרק כף ידך, או צווארך, מה שיגרום לו להיראות גדול יותר. יהלומי מרקיז ואובל טובים במיוחד עבור התכסיס הזה.

כתבה מומלצת: איזו צורת יהלום יקרה ביותר ואיזו תוזיל לכם את המחיר?

טבעת אירוסין אמרלד זהב אדוםהקפידי לשמור על ניקיון היהלום

יהלומים נקיים מחזירים אור רב יותר ומאופיינים בניצוץ בהיר יותר לעומת יהלומים מלוכלכים. הודות לניצוץ הנוסף, הם נוטים להיראות גדולים יותר מיהלומים מלוכלכים ועכורים. כשהיהלום שלך מתחיל לאבד את הברק שלו, את בסך הכל צריכה לקחת מברשת שיניים רכה ומעט סבון כלים לצורך ניקוי עדין בבית בכדי לשקם את הניצוץ והברק שלו.

תבחרי בשיניים דקות

שיניים הם חתיכות קטנות של מתכת אשר מחזיקות את היהלומים בבטחה במקומם בתוך השיבוץ. ישנם סוגים שונים של שיניים, אך אם את רוצה שהיהלום שלך יראה גדול יותר, תבחרי באפשרות הדקה ביותר אשר זמינה. ככל שהשיניים דקות יותר, כך פחות משטח היהלום יהיה מכוסה, מה שאומר ששטח רב יותר יהיה חשוף וכתוצאה מכך היהלום יראה יותר גדול.

עם זאת, הבטיחי שאת לא מקריבה בטיחות לטובת גודל! את רוצה שיניים מספיק גדולות שיצליחו להחזיק את היהלום ולהגן עליו מפני נפילה, שברים וסדקים שיפחיתו מערכו של היהלום.

לא משנה מה התקציב שלך – עם העצות האלה, את יכולה לגרום ליהלום במחיר סביר להיראות הרבה יותר גדול מגודלו האמיתי!

מחפשים טבעת יהלום במחיר שפוי? חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם ממגוון טבעות יהלומים מעוצבות.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

יהלומים גדולים בטבעות אירוסין – שאלות ותשובות

כמה עולה טבעת אירוסין?  שאלה כללית מאוד כמובן. טבעות אוריסין ניתן למצוא במחיר 1000 שח וגם 50000 שח. מחיר טבעת אירוסין מורכב ממגוון רחב מאוד של משתנים, כולל גודל ואיכות היהלומים. מומלץ ליצור קשר. אילו סוגי טבעות אירוסין מומלצות?” answer-1=”גם כאן, המכריע העיקרי הוא הטעם האישי. ניתן לבחור בין שלל טבעות אירוסין בסגנון סוליטר, טיפה, פרח, מרובעות, טוויסט, זהב לבן או צהוב ועוד. המבחר הוא עצום וכדאי להתרשם מהמלאי שבתצוגה בחנות. יש לכם חנות פיזית ?בהחלט. החנות נמצאת במתחם הבורסה ברמת גן. לפרטים ותיאום, אנא צרו קשר .אפשר לעצב טבעת בהתאמה אישית? כן. ניתן להגיע לפגישה עם מעצבת הבית. יחד תוכלו לבחון ולבדוק את כל האפשרויות שיקלעו בול לטעמכם ותקציבכם. צרו קשר לתיאום פגישה. איך יודעים מה היקף האצבע? ניתן להשתמש באפליקציות שונות לבדיקת היקף אצבע עבודה מיועדת הטבעת. ההמלצה הטובה ביותר היא להצטייד בטבעת קיימת ולהגיע איתה לחנות.

4.5/5 - (6 votes)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.